Kategorie

Sledujte nás na Facebooku


Vše o nákupu



Z
ákladní informace

Chi siamo

O nás

Contattaci

Kontakt

Come acquistare

Jak nakupovat

Obchodné podmienky

Obchodní podmínky

Opzioni di spedizione

Způsoby dopravy

Opzioni di pagamento

Možnosti platby




Nejčastěji kladené dotazy (FAQ)

Jak zjistím stav své objednávky?

O stavu a vyřízení Vaší objednávky budete informován/a e-mailem. Jste-li registrovaný zákazník, pak najdete informace o stavu Vaší objednávky také ve Vašem profilu. 

Kdy mohu objednané zboží očekávat?

Zboží skladem je obvykle expedováno v den nebo druhý den po vytvoření objednávky a následující den je doručováno přepravní společností. Zboží s dostupností v několika dnech např. (skladem obvykle do 2 - 3 dnů) znamená, že Vámi objednané zboží objednáme v centrálním skladu Peugeot a v průběhu udávaných dnů bude zboží obvykle připraveno k expedici. Více informací o dodání naleznete zde.


Kdo mi zboží přiveze a kolik zaplatím za dopravu?

Zboží Vám bude doručeno přepravní společností GLS nebo PPL. Můžete si také zvolit výdejní místo GLS ParcelShop nebo PPL ParcelShop. Osobní odběr je možný v Praze a je zdarma. Více informací o dopravném naleznete na kompletní ceny dopravy.

Další často kladené dotazy