Jak zjistím stav své objednávky?
O stavu vyřízení Vaší objednávky budete informován/a emailem. Jste-li registrovaný zákazník, pak najdete informace o stavu Vaší objednávky také ve Vašem profilu.
Kdy mohu objednané zboží očekávat?
Zboží skladem je obvykle expedováno ještě ve stejný nebo nejpozději následující pracovní den po vytvoření objednávky. Následně je objednávka doručena obvykle do 24 hodin. Zboží s dostupností v několika dnech např. (Skladem obvykle do 2 - 4 dnů) znamená, že Vámi objednané zboží objednáme v centrálním skladu Peugeot a v průběhu udávaných dnů bude zboží obvykle připraveno k expedici. Více informací o dodání naleznete zde
Kdo mi zboží přiveze a kolik zaplatím za dopravu?
Pro zaslání objednávky na Vaší adresu můžete využít společnosti DPD, GLS a Českou poštu. Objednávku je možné si také nechat zaslat na výdejní místa Zásilkovny nebo PPL ParcelShopu. Osobní odběr zdarma je možný pouze v Praze. Více informací o dopravném naleznete na kompletní ceny dopravy
Jak zjistím, zda platba bankovním převodem nebo platba online kartou proběhla úspěšně?
Jakmile je Vaše platba připsána na náš účet, obdržíte o tom emailové potvrzení.
Mohu platit při objednávce svojí platební kartou?
Platební kartou platit můžete, pokud na ní máte povolení internetových plateb. Platební kartou je možné platit na dobírku a také při osobním odběru v Praze. Na některých výdejních místech PPL ParcelShop nemusí být zatím dostupná možnost platby kartou.
Zakoupené zboží mi nevyhovuje. Mohu jej vrátit?
Ano, za určitých podmínek je možné zboží vrátit. Spotřebitel má možnost odstoupit od smlouvy do 30 dnů (nad rámec 14-denní zákonné lhůty) od jej převzetí. Zboží musí být doručené na náš sklad do 14 dnů od oznámení odstoupení od smlouvy. Zboží však musí být nepoškozené, bez známek užívání a opotřebení. Zboží zašlete na adresu Auto Veleslavín Car, s.r.o. Veleslavínská 457/17b, 162 00 Praha 6. Zboží nezasílejte na dobírku, taková zásilka nebude přijata. Před vlastním zasláním zboží nám pošlete informaci na e-mailovou adresu info@eshop-peugeot.cz. Formulář pro odstoupení: zde
Nenašel jsem položku originálního příslušenství pro můj vůz na e-shopu. Jak ho mohu získat?
V tom případě nás kontaktujte ať už telefonem, emailem nebo poptávkovým formulářem a my Vám zjistíme dostupnost a cenu tohoto zboží.
Kde mohu zboží z e-shopu reklamovat?
Nejprve nás informujte na emailu info@eshop-peugeot.cz. Následně zboží zašlete doporučeně na adresu Auto Veleslavín Car, s.r.o. Veleslavínská 457/17b, 162 00 Praha 6 společně s vyplněným reklamačním formulářem a kopií faktury.
Co musí obsahovat zásilka, kterou odesílám na reklamaci?
Reklamované zboží, fakturu a důvod Vaší reklamace.
Dostupnost zboží
Skladem - ihned k odeslání
- Zboží máme skladem a expedujeme ho obvykle během 24 hodin či následující pracovní den. Pokud je platba provedena bankovním převodem, pak do 24 hodin po obdržení platby. Vaši objednávku vyřizujeme rychle a pečlivě.
Skladem obvykle do 2 - 4 dnů
- Zboží nejprve musíme objednat v centrálním skladu Peugeot a obvykle bude do 2 - 4 pracovních dnů připraveno k expedici. Jakmile tedy zboží obdržíme z centrálního skladu a vaše objednávka bude kompletní, tak vám objednávku budeme expedovat.
Skladem obvykle do 7 - 14 dnů
- Zboží nejprve musíme objednat v centrálním skladu Peugeot a obvykle bude do 7 - 14 pracovních dnů připraveno k expedici. Jakmile tedy zboží obdržíme z centrálního skladu a vaše objednávka bude kompletní, tak vám objednávku budeme expedovat.
Skladem obvykle do 7 - 30 dnů
- Zboží nejprve musíme objednat v centrálním skladu Peugeot a obvykle bude do 7 - 30 pracovních dnů připraveno k expedici. Jakmile tedy zboží obdržíme z centrálního skladu a vaše objednávka bude kompletní, tak vám objednávku budeme expedovat.